marți, 9 august 2022

Suzann Sines - Olivia Newton-John - "Fără speranță tânjesc după tine..."

 Olivia Newton-John - Hopelessly Devoted To You

"Fără speranță tânjesc după tine...
Presupun,
NU a mea e prima inimă zdrobită,
NU ochii mei sunt primi care au lăcrimat
NU sunt EU prima care recunoaște,
NU pot doar asa să te uit...

Hello,
EU sunt doar o proastă care se pregătește
și te așteptă pe tine,
Dar iubitule, nu vezi, nu e nimic altceva
ce pot să fac pentru tine
Fără speranță tânjesc după tine!

Dar acum, nu am nici un loc unde să mă ascund,
Din acel moment,
de când iubirea mea ai pus-o deoparte,
Mi-am pierdut mintea,
Fără speranță tânjesc după tine!

Mintea mea îmi spune: "Fraier-o, uită-l."
Dar, inima mea îmi spune: "Nu -i da drumul."
Am să rezist până la sfârșit,
Aceasta este ceea ce am de gând să fac
Fără speranță tânjesc după tine!

Dar acum, nu am nici un loc unde să mă ascund,
Din acel moment,
de când iubirea mea ai pus-o deoparte,
Mi-am pierdut mintea,
Fără speranță tânjesc după tine! "

Lumea filmului a mai pierdut o stea. Actriţa şi cântăreaţa Olivia Newton-John a murit la vârsta de 73 de ani, după o luptă aprigă cu cancerul.

Olivia Newton-John ( 26 septembrie 1948 - 8 august 2022)



----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Suzann Sines
Titlul: Olivia Newton John
Titlul original: Olivia Newton John
Data: 2019
Stilul:
Mod de realizare: acuarelă
Dimensiunea: 29 x 39 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Suzann Sines pictor american

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu