marți, 3 ianuarie 2023

Mitică Popescu ( 2 decembrie 1936 - 3 ianuarie 2023)

"Nu am fost un frumos al teatrului"

"N-am întârziat niciodată şi n-am obosit niciodată. Am ajuns primul la teatru şi am plecat întotdeauna ultimul."

"Fiecare avem mosorul nostru. Când spune: s-a terminat aţa, ne prezentăm la raport."

"Mama iubea foarte mult teatrul şi opereta şi mă lua cu ea. Tata era mai mult cu fotbalul şi mergeam şi pe stadion şi la teatru. Eram cel mai câştigat... Apoi, am făcut şi multă figuraţie la Teatrul Armatei, înainte de a da la Institut. Deci, prinsesem deja gustul scenei."

"Toată viaţa m-am temut de singurătate. Şi am avut parte de ea multă vreme... Asta-i viaţa! Cum o depăşeşti? E atât de simplu, ca şi cum te-ai apuca de fumat. N-ai ce face. Şi dacă te dai cu capul de pereţi ce faci? Te doare şi iese sânge. Câteodată e plăcut să mai stai şi singur."

[citate de Mitică Popescu]

Actorul Mitică Popescu a încetat din viaţă marți, 3 ianuarie, la 86 de ani.

Mitică Popescu ( 2 decembrie 1936 - 3 ianuarie 2023)

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu