marți, 24 ianuarie 2023

Zbor Bunloc

 iarna poartă haine de războinic

la decolare
dimineața a început rece
cu degetele înțepenite
fluier comedia mea
beau cafeaua
și ciugulesc biscuiți
printre crengi de brad
există o liniște gri
un porumbel stă cocoțat pe camera web
vede totul
cercetează decolarea
bărbatul înalt cu burta mică este fricos
bricheta nu poate fi aprinsă
zâmbete adolescentine

un tricolor
care flutură pe acoperiș
îmi indică direcția vântului
suntem aici pentru a sărbători
am făcut o fotografie
ca să știu

ies
de sub
tristețe
și decolez
un câine
observă
păsările zburau
înaintea mea
le-am văzut plutind

o parapantă galbenă
orbitează în jurul bunlocului

într-o zi fără soare
aterizez
în livadă
în umezeală
lumea asculta ceva vechi
"people get ready"
[jeff beck & rod stewart]

o femeie de cincizeci de ani
tatuată în maori
îmi dă 10 lei pentru gândurile mele

aov

 
























 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu