luni, 27 februarie 2023

Nikolai Nikolaevici Ge - Portretul lui Leo Tolstoy

***

dimineața
când m-am trezit din somn
l-am găsit pe leo tolstoy în sufrageria mea
chicotind încet
l-am tras de mustăți și barbă
apoi am băut cafeaua împreună

după zece minute
singurătatea mea
purta aripi

aov

 


 
--------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Nikolai Nikolaevici Ge
Titlul: Portretul lui Leo Tolstoy
Titlul original:
Data: 1884
Stilul: Realism
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste: Tretyakov Gallery, Moscow, Russia

Date despre pictor:
Nikolai Nikolaevici Ge (numele de familie fine de la francezi - De Gay) ( Rusă : Николай Николаевич Ге, 27 februarie [ OS 15 februarie] 1831-1813 luna iunie [ OS 1 iunie] 1894) a fost un pictor rus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu