marți, 21 februarie 2023

Pierre Daura - Untitled (Daura in blue and green shirt with cane)

sunt în siguranță

sunt câteva păsări
la fereastra mea în această dimineață
pe care nu le pot numi
le hrănesc cu firimituri de pâine
vorbesc cu ele despre zborurile mele
și mă uit la statuia "gânditorul erei atomice"

în timp ce
mă gândesc la visul meu preferat
ascult “hate my heart”
[carrie underwood]

aov

 


 
--------------------------------------------------------------------------------

Pictor: Pierre Daura
Titlul:
Titlul original: Untitled (Daura in blue and green shirt with cane)
Data: 1971
Stilul: Post - impresionism
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Pierre Daura (Daura Francisco Pedro y García , în spaniolă sau Pere Daura i Garcia în catalană ) a fost un pictor spaniol născut (fortuit) în drum către Menorca în Baleare la 21 februarie 1896 şi a murit în 1976 , la Rockbridge în Virginia , Statele Unite ale Americii .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu