joi, 30 martie 2023

Francisco de Goya - Autorretrato

 "Viața mea cu Goya"

"- Știi ceva despre boala mea? tipa deodata Goya la mine, de parcă îmi ghicise gândurile. Dacă nu știi, dispari de-aici! Ia-o din loc!... Vreau să fiu vindecat! Vin-de-cat! Să aud! Să merg! Să mă reintorc la viata mea si la atelierul meu din Madrid! Iartă-mă, a adaugat strigând în continuare la mine, îmi pierd mințile! Întâi am fost orb, acum văd, dar sunt surd!..." 

de Riri Sylvia Manor



 
------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Francisco de Goya
Titlul: Autoportret
Titlul original: Autorretrato
Data: c.1770 - c.1775
Stilul: Romantism
Mod de realizare: ulei pe panou
Dimensiunea: 58 x 44 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Francisco de Goya(* 30 martie 1746 – 16 aprilie 1828), pictor spaniol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu