sâmbătă, 8 aprilie 2023

Mahmoud Saiid - Doamnă în fața Nilului

florile pe care le-am lăsat pe tejghea s-au ofilit

căpitane rens
când mi-am dat seama
că nu ești aici
am stat cu mâinile încrucișate
pe malul nilului
în tăcere
timp de trei ore

un pahar cu apă cu gheață
îmi ține companie
șapte dansatori îmbrăcați în
alopochen aegyptiaca
dansau pe muzica lui
jeff pitchell
"unsung hero of the blues"

aov



--------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Mahmoud Saiid
Titlul: Doamnă în fața Nilului
Titlul original: Lady in Front of the Nile
Data: 1865
Stilul: Expresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 80 x 55 cm
Unde se gaseste: Colecție privată

Date despre pictor:
Mahmoud Saiid ( 8 aprilie 1897 - 8 aprilie 1964) pictor egiptean.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu