sâmbătă, 13 mai 2023

Armin Andreas Pangerl - Nr 5

 fără zgomot

la 17:30
deschid facebook pentru a unsprezecea oară astăzi
și citesc poezia unei prietene

la 17:35
mă uit la prietenii mei zburând
și scriu despre tablourile din muzee

la 18:11
sunt umflat de clătite și promisiuni
scrise și nescrise

la 18:15
busu mi-a spus că e sezonul de împerechere pentru urși

la 19:15
îmi relaxez mușchii
fratele mai mare mă urmărește

la 19:20
harrison kennedy
s-a trezi într-o lume pașnică
"thanks for tomorrow"

aov

 


 

----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Armin Andreas Pangerl
Titlul: Nr 5
Titlul original: Nr 5
Data : 2020
Stilul: Outsider art
Mod de realizare:
Dimensiunea: 35 x 50 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Armin Andreas Pangerl ( 13 mai 1965 - ) pictor german.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu