luni, 18 septembrie 2023

Viktor Alexandrovich Lyapkalo - Olga

 ”Străini perfecți

Îți amintești, îți amintești numele meu?
Pe măsură ce curg prin viața ta
o mie de oceane am zburat
Oh, și spirite reci, reci ca gheața
toata viata mea
Eu sunt ecoul trecutului tău

Întorc ecoul unui moment în timp
Fețe îndepărtate strălucesc
O mie de războinici pe care i-am cunoscut
Și râzând când apar spiritele
toate umbrele vieții tale dintr-o altă zi

Și dacă mă auzi vorbind odată cu vântul
Trebuie să înțelegi
Trebuie să rămânem străini perfecti

Știu că trebuie să rămân în acest puț tăcut al tristeții

O suvită de argint atârnând prin cer
Atingând mai mult decât poți vedea
Vocea veacurilor în mintea ta
doare în toiul nopții
Viață prețioasă
Lacrimile tale se pierd în ploaia care cade

Și dacă mă auzi vorbind odată cu vântul
Trebuie să înțelegi
Trebuie să rămânem străini perfecti”

[deep purple]


 

------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Viktor Alexandrovich Lyapkalo
Titlul : Olga
Titlul original: Olga
Data: 2008
Stilul: Kitsch
Mod de realizare:
Dimensiunea: 80 x 60 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Viktor Alexandrovich Lyapkalo ( rusă : Виктор Александрович Александрович , 18 septembrie 1956, Republica Komi) este pictor rus , locuiește și lucrează în Sankt Petersburg.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu