duminică, 22 octombrie 2023

Benoit Maire - Cloud Painting

 trăncăneală

acum
îmi beau cafeaua rece
pe balcon
lângă ceasul cu cuc
este singurul supravițuitor
dintre lucrurile atinse
de tatăl meu
vântul și norii mă duc
în altă țară
nu știu de ce

strada pătată de ulei
bordura crăpată
îmi aduc aminte de copilărie

limbajul degetelor
nu-mi spune nimic

o orchestră cântă
simfonia nr.9 in mi minor
"din lumea nouă"
în piața orașului

cu mâinile pătate de cerneală
scriu scrisori platonice
fumez pipă

aov

 


 
------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Benoit Maire
Titlul :
Titlul original: Cloud Painting
Data: 2016
Stilul: abstract
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Benoit Maire ( 22 octombrie 1978 - ) pictor francez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu