joi, 12 octombrie 2023

Guido Molinari - Orange-Blue Space

 toxicitate colorată în portocaliu și albastru

vibrații portocali și albastre
îmi tulbură gândurile

în timp ce merg
cu spatele
de-a lungul străzii
deborah îmi spune
că mă iubește

în ultima vreme
am învățat
să încalc tradițile

nu sunt cosmonaut
dar iubesc stelele din săgetător

respir
până nu mai am nimic
de inspirat

o parte din mine
zâmbește

aov

 


 

------------------------------------------------------------------------------------------

Pictor: Guido Molinari
Titlul :
Titlul original: Orange-Blue Space
Data: 1964
Stilul: Hard Edge Painting
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Guido Molinari , OC (12 octombrie 1933 - 21 februarie 2004) a fost un artist canadian , cunoscut pentru picturile sale abstracte .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu