sâmbătă, 2 decembrie 2023

Anita Catarina Malfatti - Mario de Andrade I

 ”Am numărat anii mei și am constatat că am mai puțin timp să trăiesc de aici înainte decât am trăit până acum.”

mă tot gândesc
la asta
în drumul spre casă

dolly parton
are dreptate
”long as I can see the light ”

aov



------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Anita Catarina Malfatti
Titlul : Mario de Andrade I
Titlul original: Mario de Andrade I
Data: 1922
Stilul: Post-Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Anita Catarina Malfatti (2 decembrie 1889 - 6 noiembrie 1964) a fost primul artist brazilian care a introdus în Brazilia forme de modernism europene și americane.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu