luni, 4 decembrie 2023

Manuel Rodríguez Lozano - Retrato de Luisa Cabrera de Block

 ***

luisa
expiră
uitându-se la ceasul de pe noptieră
privirile noastre dansează bluse

e târziu în noapte
mă bucur de cadoul pe care mi l-am făcut
”blank” tipărită pe o hârtie albă
seamănă mult cu tristeți provinciale
mă uit la cuvântul debussy
până îmi face o gaură în creier
visele mele nu dispar nicăieri

luisa este entuziasmată

aov

 


 
------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Manuel Rodríguez Lozano
Titlul :
Titlul original:Retrato de Luisa Cabrera de Block
Data: 1930
Stilul:
Mod de realizare: ulei pe carton
Dimensiunea: 95 x 75 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Manuel Rodríguez Lozano ( 4 decembrie 1891 - ) pictor mexican.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu