luni, 25 decembrie 2023

Tam Joseph - The Dogon's Tale

 lucrurile mărunte stârnesc singurătatea

ali baba și neil armstrong
petrec crăciunul magic
în partea întunecată a lunii

încerc să-mi pun ordine în gânduri

zbor departe
deasupra mea vulturi și bufnițe
nu e nimeni să mă vadă

lucrurile mărunte stârnesc singurătatea

la un pahar de rară neagră
derulez la nesfârșit
colecția de amintiri
din telefonul meu

lângă bradul argintiu
antoine de saint-exupery
îmi spune o poveste
cu un talent înnăscut

am fost subiectul principal
pe rețeaua de socializare facebook
aproape toată ziua

”hey joe”
îmi spune jimi hendrix
viziunile tale sunt un dar

aov

 


 
----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Tam Joseph
Titlul:
Titlul original: The Dogon's Tale
Data:
Stilul:
Mod de realizare: acrilic
Dimensiunea: 85 x 120cm
Unde se găseşte:

Date despre pictor:
Tam Joseph ( 25 decembrie 1969 - ) pictor american

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu