marți, 2 ianuarie 2024

MAURIZIO D'ANDREA - Mi.R Bb50

la prima geană de lumină

cu geamurile de la mașină
coborâte până jos
privesc gârdomanu
în timp ce ascult
o înregistrare veche
cu james last
nu mă aștept la nimic

lângă mine
câinele pe care l-am salvat
după ce a călcat pe o petardă
are fața roșie ca racul
zâmbesc în sinea mea
și recitesc
mesajele deborei

aov

===========================================
oportunitatea dimineții: "lucky day" - robert finley
===========================================

 


 

----------------------------------------------------------------------------------------- 

 

Pictor: MAURIZIO D'ANDREA
Titlul:
Titlul original: Mi.R Bb50
Data: 2023
Stilul: abstract
Mod de realizare:
Dimensiunea: 100 x 100 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
MAURO D'ANDREA ( 2 ianuarie 1967 - ) pictor italian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu