joi, 28 martie 2024

Elga Sesemann - We are Flying

 imagini contemporane

soarele stinge luminile
șoferii de microbuz trezesc elevii
patronii deschid magazinele
în timp ce gunoierii somnorși fumează în parc
o locomotivă veche fluieră
salută lumea din victoria

la cafeaua obișnuită de la ora șapte
un déjà vu
îmi zboară prin minte
elga mă trage de mânecă
mulțumirile mele se pierd în vânt

o muscă se joacă pe telefonul meu
se uită la lumea mea
moby dick iubește oceanul
și nu se întreabă de ce

stau ferm cu picioarele pe pământ
din când în când
zbor peste muritorii extaziați

amintirile lui walter trout
trăiesc în mine
”broken”

aov



----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Elga Sesemann
Titlul:
Titlul original: We are Flying
Data: 1962
Stilul:
Mod de realizare:
Dimensiunea: 119 x 83 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Elga Sesemann ( 28 martie 1922 - 21 ianuarie 2001) pictor finlandez.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu