marți, 1 octombrie 2024

Kristoffer Kristofferson (22 iunie 1936 – 28 septembrie 2024) a fost un cântăreț , compozitor și actor american

 Kristoffer Kristofferson (22 iunie 1936 – 28 septembrie 2024) a fost un cântăreț , compozitor și actor american

"Pentru vremurile bune

Nu arăta atât de trist, știu că s-a terminat
Dar viața continuă și această lume veche va continua să se întoarcă
Să ne bucurăm că am avut ceva timp de petrecut împreună
Nu este nevoie să ne uităm la podurile pe care le ardem

Pune-ți capul pe perna mea
Ține-ți corpul cald și tandru aproape de al meu
Auzi șoapta picăturilor de ploaie suflând moale pe fereastră
și crezi că mă mai iubești încă o dată
Pentru vremurile bune

Mă voi înțelege, vei găsi altul
Și voi fi aici dacă vei descoperi că ai nevoie de mine vreodată
Nu spune un cuvânt despre mâine sau pentru totdeauna
Va fi timp suficient pentru tristețe când vei pleca Eu

[Refren]
Pune-ți capul pe perna mea
Ține-ți corpul cald și tandru aproape de al meu
Ascultă șoapta picăturilor de ploaie care suflă moale pe fereastră
Și să crezi că mă iubești încă o dată
pentru vremurile bune"

de Kristoffer Kristofferson



=======================================================================

"Kristofferson a fost o figură de pionierat în mișcarea country haiduc din anii 1970, îndepărtându-se de sunetul lucios din Nashville și spre un stil mai brut, introspectiv. Și-a lansat albumul de debut Kristofferson în 1970. Printre meritele sale de compoziție se numără „ Me and Bobby McGee ”, „ For the Good Times ”, „ Sunday Mornin’ Comin’ Down ” și „ Help Me Make It Through the Night ”, toate care au devenit hituri pentru alți artiști. Kristofferson a fost, de asemenea, membru al supergrupului de muzică country Highwaymen între 1985 și 1995. A fost inclus în Country Music Hall of Fame în 2004 și a primit premiul Grammy pentru întreaga viață în 2014."
========================================================================

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu