Gary Stephen „ Angry ” Anderson (5 august 1947 – 21 septembrie 2026) a fost un cântăreț rock , compozitor, personalitate TV și actor australian
”Suddenly”
”I only dreamed that I would find
A loving heart, an open mind to see the real me
And I hoped that you would be the one
A chance to talk, a chance to grow
I'll take the risk, let my feelings flow
I've found the words I need to say
Suddenly, you're seeing me just the way I am
Suddenly, you're hearing me
So I'm talking just as fast as I can to you
Suddenly, every part of me needs to know every part of you
Now I know that you are mine
You bring me your love and peace of mind
You see the real me and I know that you're the key
Suddenly, you're seeing me just the way I am
Suddenly, you're hearing me
So I'm talking just as fast as I can to you
Suddenly, every part of me needs to know every part of you
Suddenly, you're seeing me just the way I am
Suddenly, you're hearing me
So I'm talking just as fast as I can to you
Suddenly, awkwardly
You're all I want, all I need you to be
Suddenly, every part of me needs to know every part of you
Just you, it's you”
melodie de Angry Anderson
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Douglas Talbot
Titlul: Angry Anderson
Titlul original: Tattooed Truth
Data: 2025
Stilul:
Mod de realizare: Acrilic pe pânză de bumbac
Dimensiunea: 91,5 x 122 cm
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Douglas Talbot este un artist contemporan australian a cărui portretistică expresivă explorează emoția, identitatea și influența muzicii asupra memoriei
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
A fost vocalist principal și cel mai longeviv membru al trupei australiene de hard rock Rose Tattoo din 1976. De asemenea, a fost membru al trupelor rock Buster Brown și The Party Boys .
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
*******************************************************************************
„Tatuat Adevărul” este un portret al lui Angry Anderson, solistul trupei
Rose Tattoo, cunoscut pentru vocea sa inconfundabilă și
prezența scenică aprigă. Această pictură acrilică surprinde energia sa brută și
atitudinea neclintită, cu culori îndrăznețe și
texturi picante care reflectă tăria și onestitatea muzicii sale. Mai mult
decât un omagiu, această lucrare simbolizează o viață trăită cu voce tare, cu
cicatrici purtate cu mândrie și nimic nespus.
*******************************************************************************

Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu