vineri, 24 februarie 2017

Ernestine von Kirchsberg



Sufletul meu, în căușul palmelor tale
(pentru Rumi)


A fost o vreme când eram atât de tristă
Că mă miram cum sufletul meu nu-și ia așa,
brusc și tăcut , zborul spre alte lumi ...
Și a zburat, doar cât să se adăpostească în umbra ta,
Unde-a stat cuminte, visător, până furtunile-au trecut.
Tu, fără să știi, cu mintea ta albastră,
ai stat de veghe ca vântul să nu-i stingă flacăra.
Acum furtunile-au trecut și îl tot chem,
dar nu vine înapoi.
Mă ține lângă tine
Și uite-așa, eu îl chem înapoi
și el mă trage după el....
Iar tu , ce faci în timpul ăsta ?
Zâmbești senin, de parc-ar fi o joacă de copii...


de Calinici Simona Mirela




--------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Ernestine von Kirchsberg
Titlul:
Titlul original:
Data:
Stilul:
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:

Ernestine von Kirchsberg (* 12 august anul 1857 în Verona ; † 8. Octombrie 1924 în Graz ) , a fost un pictor austriac de peisaje si portrete.
În 1893 picturul a expus la Expoziția Mondială din Chicago . Ca rezultat, lucrările sale au fost prezentate în numeroase expoziții din Viena, Munchen, Berlin, Praga, Graz.
Ernestine von Kirchsberg a murit pe 8 octombrie 1924. mormântul ei este pe St. Leonhard cimitirul din Graz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu