joi, 6 aprilie 2017

Charles Reiffel - Rainy Seara - aniversare

ANIVERSAREA PICTORULUI CHARLES REIFFEL

Pe strada mea

Pe strada mea trec visele si inimile frinte,
Pe strada mea trec de multe ori doar soapte mute,
Trec mii de lucruri de nimeni intelese,
Trec zeci si mii de ginduri si imagini vesele...
Strada mea e-o strada lunga
Insa nu multi la ea pot sa ajunga...
*
Pe strada mea treci tu de multe ori
Te zaresc, imi zimbesti, apoi pleci...
*
Pe strada mea trec multe suflete nevinovate
Si frinturi de aripi taiate...
Pe strada mea, cind treci doar tu,
E cu adevarat lumina,
Iar soarele rasare si straluceste iar,
Iar eu uit de-al meu amar...
Pe strada mea trec zimbetele copiilor nevinovati
Si zimbetele oamenilor inarmati
Cu speranta si tarie de-a mai rezista...
Si speranta ca macar inca o zi, de-a mai exista...
Pe strada mea trece praf cosmic si lumina lunii...
Trec ochi inlacrimati cu lacrimi care rid,
Trec nori de ploaie si nori care surid...


de Ana Cirlan


----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Charles Reiffel
Titlul: Rainy Seara
Titlul original:
Data: 1937
Stilul:
Mod de realizare: ulei pe carton
Dimensiunea: 36 x 48 in
Unde se gaseste: Colectie particulara

Date despre pictor:
Charles Reiffel sa născut în Indiana în 6 aprilie 1868 și a lucrat ca litograf în Statele Unite și în Anglia. După ce a primit recunoaștere internațională pentru abordarea modernă a picturii, Reiffel sa mutat la San Diego în 1925 și a locuit aici până la moartea sa în 1948.
Reiffel a fost unul dintre cele mai cunoscuti peisagiști din San Diego.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu