joi, 6 aprilie 2017

Leonardo Digenio - Abba At Eurovision 1974 - Waterloo

In 6 aprilie 1974: La Brighton, în Marea Britanie, formaţia ABBA câştigă cea de-a 19-a ediţie a concursului muzical Eurovision pentru Suedia cu piesa Waterloo.

Waterloo

Vai, Waterloo e locul unde s-a predat Napoleon
Da, iar eu mi-am întâlnit destinul aproape în acelaşi mod
Cartea de istorie de pe raft
Se repetă la nesfârşit.


Refren:
Waterloo - Eu am pierdut, tu ai câştigat
Waterloo - Promit să te iubesc mereu, chiar mai mult de atât
Waterloo - N-aş fi putut scăpa nici de-aş fi vrut
Waterloo - Ştiind că destinul meu e să fiu cu tine
Waterloo - Parcă lupt şi eu la Waterloo acum

Vai, am încercat să-ţi rezist, dar ai fost mai puternic
Da, iar acum se pare că n-am altă şansă decât să mă predau
Şi cum aş putea refuza asta?
Mă simt ca o învingătoare chiar şi atunci când pierd.

Refren
Şi cum aş putea refuza asta?
Mă simt ca o învingătoare chiar şi atunci când pierd.

Artist: ABBA
Cântec: Waterloo


----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Leonardo Digenio
Titlul: Abba At Eurovision 1974
Titlul original:
Data:
Stilul:
Mod de realizare: ulei pe carton
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu