sâmbătă, 22 aprilie 2017

Prince - Purple rain

PURPLE RAIN

N-am vrut sa-ti provoc vreo suparare
N-am vrut sa-ti provoc vreo suferinta
Am vrut doar o data sa te vad razand
Am vrut doar sa te vad razand in Ploaia Purpurie
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Am vrut doar sa te vad scaldandu-te in Ploaia Purpurie
N-am vrut niciodata sa fiu iubitul tau de week-end
Mi-am dorit doar sa-ti fiu un fel de prieten
Iubito, nu te-as putea fura niciodata altuia
E atat de pacat ca prietenia noastra a trebuit sa se termine
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Am vrut doar sa te vad in Ploaia Purpurie
Draga stiu, stiu, stiu ca vremurile se schimba
Este timpul ca toti sa aspiram catre ceva nou
Asta insemnand ca si tu
Spui ca iti doresti un conducator
Dar nu pari a te putea hotari
Cred ca mai bine ai renunta
Si m-ai lasa sa te conduc catre Ploaia Purpurie
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Daca stii despre ce cant aici
Hai, ridica mana
Ploaia Purpurie Ploaia Purpurie
Vreau doar sa te vad
Vreau doar sa te vad
In Ploaia Purpurie


Versuri:Prince - Purple rain


-------------------------------------------------------------------------
Prince - Purple Rain - Linda Gardner

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu