sâmbătă, 22 aprilie 2017

The Beatles - Ieri (Yesterday)


Ieri (Yesterday)

Ieri
Toate problemele mele pareau asa departe
Astazi par ca sunt aici ca sa ramana
O, cred in ziua de ieri.


Deodata
Nu mai sunt nici jumate din omul ce eram
Un spectru imi intuneca viata
O, ziua de ieri a venit brusc.

De ce ea
A trebuit sa plece? Nu mi-a spus de ce.
Eu am spus:
"Ceva nu este regula, acum mi-e dor de ieri."

Ieri
Dragostea era un joc asa usor de jucat.
Acum am nevoie de un loc in care sa ma ascund.
O, am incredere in ziua de ieri.

De ce ea
A trebuit sa plece? Nu mi-a spus de ce.
Eu am spus:
"Asta nu este in regula, acum mi-e dor de ieri."

Ieri
Dragostea era un joc asa usor de jucat.
Acum am nevoie de un loc in care sa ma ascund.
O, am incredere in ziua de ieri.

versuri: The Beatles


--------------------------------------------------------------------------------
Parscha Mirghawameddin . Este un artist german , care trăieste în apropiere de granița franceză . Este un artist autodidact influențat de desene sau modele abstracte , lucreaza cu sentimente profunde, emotie si energie . creativitatea si dragostea pentru culorile sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu