duminică, 7 mai 2017

Christian Schad - Nostalgia - aniversare

ANIVERSAREA PICTORULUI SPANIOL JOSE HIGUERA

Nostalgie

Afară plouă ca şi toamna şi-i urât,
Mă uit pe geam ca după tine, şi atât.
În mine toate amintirile te-aşteaptă
De-aceea mi-e privirea stranie şi dreaptă.


Mâna ce mi-a-mprăştiat părul şi gândurile
Îmi amestecă pe carte toate rândurile
Rămân uitându-mă pe geam ca după tine
Şi tot aştept pe cineva de nu mai vine.

Ca-ntr-un copil ce-a adormit plângând
În mine nu mai este nici un gând
Vreau să citesc şi-mi cad din mână cărţile;
Mă împresoară chipul tău din toate părţile...

de Demostene Botez


----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Christian Schad
Titlul: Nostalgia
Titlul original: Nostalgia
Data :2014; Spania
Stilul: Realism, Hyper-Realism
Mod de realizare: Ulei pe panza
Dimensiunea:81 x 100 cm
Unde se gaseste:
Date despre pictor
José Higuera ( Cantabria , 1966 ) este un pictor, portretist și peisagist spaniol, curent realist .
El a câștigat 2015 Medalia de Aur acordat de Forumul european 2001 . În prezent , se prezintă lucrări în Statele Unite , Europa și Asia .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu