luni, 8 mai 2017

Pierre-Auguste Renoir – Drumul spre Louveciennes


Angie

Angie, Angie, când vor dispărea toţi norii ăştia ?
Angie, Angie, încotro ne îndreptăm ?

Fără iubire în sufletele noastre şi fără bani în haine
Nu poţi spune că suntem mulţumiţi,
Dar Angie, Angie nu poţi spune că n-am încercat.
Angie, eşti frumoasă, dar nu-i aşa că-i timpul să ne despărţim?
Angie, încă te iubesc, îţi aminteşti toate nopţile în care noi am plâns?

Toate visurile pe care le-am avut au părut să dispară în fum,
Lasă-mă să-ţi şoptesc în ureche :
Angie, Angie, încotro ne îndreptăm?

Angie, nu plânge, toate săruturile tale încă au gust dulce,
Urăsc tristeţea din ochii tăi,
Dar Angie, Angie, dar nu-i aşa că-i timpul să ne despărţim?

Fără iubire în sufletele noastre şi fără bani în haine
Nu poţi spune că suntem mulţumiţi,
Dar Angie, încă te iubesc, iubito,
Peste tot unde mă uit îţi văd ochii,
Nici o femeie nu se compară cu tine,
Haide, iubito, nu mai plânge.

Dar Angie, Angie nu-i aşa că-i bine să trăieşti?
Angie, Angie, lumea nu poate spune că noi n-am încercat.


Artist: The Rolling Stones
Album: Goats Head Soup (1973)
Cântec: Angie



-----------------------------------------------------------
Pierre-Auguste Renoir – Drumul spre Louveciennes
Data: 1870
Stilul: Realism
Ulei pe panza
Pierre-Auguste Renoir (n. 25 februarie 1841, Limoges - d. 3 decembrie 1919, Cagnes-sur-Mer) a fost unul din cei mai celebri pictori francezi, creator - împreună cu Claude Monet, Alfred Sisley, Paul Cézanne - al curentului impresionist. Dragostea lui pentru desen, artă figurativă și portretele l-au îndepărtat mai târziu de impresionism. Sub influența lui Ingres, începând din anul 1883, universul său coloristic devine mai blând, pictează trupuri feminine strălucitoare. Denumit pe drept "pictorul bucuriilor vieții", Renoir pictează cu pasiune până în ultima clipă a existenței sale.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu