luni, 5 iunie 2017

Andy Warhol - Muhammad Ali

VIATA GREILOR NU E USOARA

CITATE CASSIUS CLAY

"Zboară ca un fluture și înțeapă ca o albină. Mâinile lui nu pot lovi ceea ce ochii nu văd"
"Cassius Clay is a slave name. Nu eu l-am ales și nu l-am dorit. Eu sunt Muhammad Ali. Este un nume liber și insist ca lumea să îl folosească când vorbesc cu mine sau despre mine"
"Am urât fiecare minut al antrenamentelor, dar mi-am spus «Nu renunța! Suferă acum și trăiește restul vieții tale ca un campion»"
"Un om care vede lumea la 50 de ani așa cum o făcea la 20 a trăit degeaba 30 de ani din viața lui"
"Dacă visul tău este să mă bați, mai bine te trezești și îmi ceri scuze"
"Este greu să rămâi umil când ești așa mare ca mine"
"Va mai exista vreodată un pugilist care să scrie poezii, să prezică rundele, să bată pe toată lumea, să facă lumea să râdă, să facă lumea să plângă și să fie așa înalt și extrafrumos ca mine?"
"Am șocat lumea! Am doar 22 de ani. Sunt cel mai mare"
"Este doar un job. Iarba crește, păsările zboară, valurile ating nisipul, iar eu bat oameni"
"Trăiește fiecare zi ca și cum ar fi ultima pentru că într-o zi vei avea dreptate"
"Sunt atât de rapid încât noaptea trecută am apăsat pe întrerupătorul de lumină și am ajuns în pat înainte ca în cameră să fie întuneric"
"Eu glumesc prin a spune adevărul. Este cea mai amuzantă glumă din lume"
"Cine nu are curajul să riște nu va reuși nimic în viață"
"Lipsa încrederii îi face pe oameni să se teamă de noi provocări. Eu cred în mine"


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Andy Warhol, născut Andrew Warhola, (n. 6 august 1928, Pittsburgh, Pennsylvania, d. 22 februarie 1987, New York City, New York) a fost un grafician, fotograf, pictor și realizator de filme american, personalitate a curentului artistic cunoscut ca Pop Art din Statele Unite.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Andy Warhol - Muhammad Ali
Data: 1979
Stilul: Pop Art
Muhammad Ali (născut sub numele Cassius Marcellus Clay, Jr., pe 17 ianuarie 1942, în orașul Louisville, Kentucky, SUA - d. 3 iunie 2016, Phoenix, Arizona[1]) a fost un boxer profesionist, campion mondial la box. În anul 1974 a fost ales Sportivul anului din SUA, iar în 1999, Ali a fost desemnat „Sportivul secolului” de revista americană Sports Illustrated. El este considerat cel mai mare campion de box la categoria grea precum și unul din cei mai populari sportivi al tuturor timpurilor. Încă de la începutul carierei profesioniste el își spunea ca fiind The Greatest și ca printr-un miracol, chiar s-a adeverit.
Sambata, 04 Iunie
Muhammad Ali, 74 de ani, a murit în această dimineață după ce a fost internat din cauza unor probleme respiratorii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu