vineri, 2 iunie 2017

Pierre-Auguste Renoir - Dans la Bougival - Dance Dance: BZN

Dansează, dansează

Pleacă din viaţa mea,
Te implor să pleci acum
Căci nu-ţi mai suport chipul,
Eşti rece ca gheaţa şi atât de frustrat,
Acum stau iar pe picioarele mele,
Nu mai e nimic de spus.


Eşti ţicnită,
Îţi pierzi controlul,
Nu m-am purtat niciodată urât cu tine.
Ai trântit uşa în timp ce eu aşteptam,
Aminteşte-ţi cum era înainte:
„Nopţile, iubirea, Parisul.”

Dansează, dansează, dansează, dansează
Până trece noaptea,
Dansează, dansează, dansează, dansează
Până trece noaptea.

Dansează, dansează, dansează, dansează
Până trece noaptea,
Dansează, dansează, dansează, dansează
Până trece noaptea.

Eşti nehotărât,
O să las totul deoparte,
Gândeşte-te la partea mea bună,
Înainte să pleci, eu voi aştepta
Aminteşte-ţi cum era înainte:
„Nopţile, iubirea, Parisul.”

Dansează, dansează, dansează, dansează
Până trece noaptea,
Dansează, dansează, dansează, dansează
Până trece noaptea.

Dansează, dansează, dansează, dansează
Până trece noaptea,
Dansează, dansează, dansează, dansează
Până trece noaptea.

Artist: BZN
Album: Desire 1983
Cântec: Dance Dance


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pierre-Auguste Renoir - Dans la Bougival
Data: 1883
Stilul: Impresionism
Media:Ulei pe panza
Dimensiunea: 181.9 x 98.1 cm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu