duminică, 18 iunie 2017

Vincent van Gogh- peisaj cu un cuplu, Luna în creştere

Du-mă pe lună

Du-mă pe lună
Şi lasă-mă să mă joc printre stele,
Lasă-mă să văd cum poate fi primăvara
Pe Jupiter sau Marte,
Cu alte cuvinte, ţine-mă de mână,
Cu alte cuvinte, draga mea, sărută-mă,
Umple-mi inima cu cântec,
Şi lasă-mă să cânt o veşnicie,
Eşti tot ce îmi doresc,
Ce venerez şi ce ador,
Cu alte cuvinte, te rog, fii adevărată,
Cu alte cuvinte, te iubesc.


• Artist: Frank Sinatra (Francis Albert Sinatra)
• Cântec: Fly me to the moon


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vincent van Gogh- peisaj cu un cuplu, Luna în creştere
Data: 1890; Saint-rémy-de-provence, France
Style: Post-Impressionism
Media: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 45.5 x 49.5 cm
Museu de Arte Moderna de Sao Paulo, Brazil
Vincent Willem van Gogh (pronunțat în neerlandeză [vɪnˈsɛnt vɑnˈxɔx], v. AFI, n. 30 martie 1853, Groot Zundert, Olanda, d. 29 iulie 1890, Auvers sur Oise, Franța) a fost un pictor olandez post-impresionist ale cărui lucrări au avut o influență profundă asupra artei secolului al XIX-lea, prin culorile lor vii și impactul emoțional. A suferit de boli mintale, care la vârsta de 37 ani l-au dus la sinucidere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu