sâmbătă, 29 iulie 2017

Barney John - Zbor cu parapanta la Beechmon

aripi de pasiune

O adiere pe obrazul meu , o mângâiere blandă.
un lucru nemaivăzut stă să vină .
acest lucru mă excită dincolo de orice închipuire.

eu stau la margine de deal şi te aştept pe tine .
du-mă la noi culmi de bucurie si pasiune .
buzele tremurând, ochii scânteind cu foc,
aștept cu nerăbdare se mi te alături,
prima dată împreună cu tine.

gata acum, am alerga în brațele tale, și tu mă ridici .
să împărtășim împreună acest moment ,
acest dans , această magie în aer .

oh glorios vânt , îmbrățișează -mă !!
mi-aș dori să aflu mai multe despre tine
pentru a gusta bucuria dulce a zborului.

(cav)
15 iulie 2016

 


 -------------------------------------------------------------------------
Pictor: Barney John
Titlul: Zbor cu parapanta la Beechmon
Titlul original: Paragliders Top-Landing at Beechmont
Date: 2007
Stilul:
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 60 x 44 cm
Unde se găseşte:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu