miercuri, 5 iulie 2017

Ion Theodorescu-Sion - Țăranii din Abrud * Bade, pălărie nouă - Maria Butaciu


Bade, pălărie nouă

Bade, pălărie nouă,
La li-la-li-la-li-la
Tu mi-ai rupt inima-n două,
La li-la-li-la-li-la
Tu mi-ai rupt-o tu mi-o coasă,
Cu fir roșu de mătasă
La-li-la... la-li-la-li-la... la-la-li-la-li-la

Când mă uit în urma ta,
La-li-la-li-la-li-la
Mi se rupe inima,
La-li-la-li-la-li-la
Când te văd pe drum trecând
Dorurile mă cuprind
La-li-la... la-li-la-li-la... la-la-li-la-li-la

Badea-i om de omenie,
La-li-la-li-la-li-la
Dar sărutu-l nu-l prea știe,
La-li-la-li-la-li-la
Și mă roagă ziua toată
Ca să-l mai sarut o dată
La-li-la... la-li-la-li-la... la-la-li-la-li-la

Io-l sărut de nu mai pot,
Și el nu-nvață deloc
La-li-la... la-li-la-li-la... la-la-li-la-li-la

de Maria Butaciu


-------------------------------------------------------------------------
Pictor: Ion Theodorescu-Sion
Titlul : Țăranii din Abrud
Data: 1913
Tehnica: Impresionism

Date despre autor:
Ion Theodorescu-Sion (n. 2 ianuarie 1882, Ianca, d. 31 martie 1939, București) a fost un pictor român.
Ion Theodorescu-Sion face parte din generația inovatoare de pictori de la începutul secolului al XX-lea, care propune o tematică și o tehnică modernă, raportate la naționalitatea românească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu