vineri, 25 august 2017

Arthur Garguromin Verona - Femeie de ţăran odihnindu-se - aniversare

IN MEMORIAM O PICTURĂ IDILICĂ CU ARTHUR GARGUROMIN VERONA

aşteptare

Cred că sunt nebun.
Cred că sunt nebun ?

pur și simplu nu mă pot opri
să nu mă gândesc la tine,
la clipele speciale pe care le-am avut .

fiecare moment durează o oră
fiecare oră durează o zi
timpul se scurge încet
doar pentru că ai plecat .

am nevoie de tine aici, lângă mine,
vreau doar să- ți văd fața
pentru aţî simți bătăile inimii, prețioase
să fiu pierdut în îmbrățișarea ta .

privesc pe fereastră
privesc la luna de sus,
mă joc, un joc de așteptare
şi mă rog să fi aici în curând .

(CAV)














-----------------------------------------------------------------------------------

Pictor: Arthur Garguromin Verona
Titlul: Femeie de ţăran odihnindu-se
Titlul
Data:1915
Stilul: Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se găseşte:

Date despre pictor:

Arthur Garguromin Verona (n. 24 august 1867, Brăila - d. 26 martie 1946, București) a fost un pictor român.
Arthur Verona s-a născut la Brăila în ziua de 24 august 1867 (vezi secțiunea Controverse, incertitudini) în familia de origine dalmată a lui Francesco Spiridon-Verona și al Amaliei Lucovisch. Între anii 1896 - 1902, Arthur a folosit și numele de Garguromin cu care-și completa semnătura, nume care provenea de la familia tatălui care era de origine mavro-vlahă, după adnotările lui Ary Murnu.
Arthur Garguromin Verona s-a afirmat ca pictor în România începând cu ultimul deceniu al secolului al XIX-lea, în momentul în care realizările lui Nicolae Grigorescu au început să se impună în pictura românească

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu