marți, 15 august 2017

Edvard Munch - Dansul vieţii

voi dansa

atunci când mă întreabă
ce voi face
cu viața mea
voi spune:
eu
voi
dansa.
dansez până când cerul devine sângeriu ,
iar apoi voi dansa ceva mai mult.

atunci când mă întreabă
ce voi face
cu viața mea
voi spune:
dansez
ca și cum nimeni nu se uită
iubesc
ca și cum nu am fost niciodată rănit
cânt
ca și cum nimeni nu poate auzi
trăiesc
ca și cum cerul este pe pământ.

(cav)

 



-----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Edvard Munch
Titlul :Dansul vieţii
Data:1889; 1899-1900; Norvegia
Stilul:post - Expresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea: 190.5 x 126 cm
Unde se găseşte:: National Gallery, Oslo

Date despre pictor:

Edvard Munch (/mʉŋk/, n. 12 decembrie 1863, Løten, Norvegia – d. 23 ianuarie 1944, Ekely, Oslo) a fost un pictor norvegian, unul dintre pionierii artei moderne, considerat precursor al expresionismului, mai cu seamă un reprezentant al tradiției artistice europene decât a celei norvegiene. A fost prin natura sa un solitar, dar, paradoxal, l-au interesat

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu