miercuri, 6 septembrie 2017

Jose Ferraz de Almeida Junior - Fată cu o carte


în fiecare zi

eşti frumosă,
mi-ai spus toată seara
și îmi vei spune toată noaptea
dar voi fi în continuare frumoasă
şi dimineața?

da , ești frumoasă.
da , ești frumoasă.
chiar dacă toată lumea neagă.
da , ești frumoasă.
în fiecare zi , îmi aduc aminte.

inima mea este doar
o altă chitară pentru tine ?
sunt doar o altă notă,
în simfonia ta ?

da, eşti frumoasă.
în fiecare zi mă uit in inima mea si te văd.

(cav)

 


----------------------------------------------------------------------------
Cantecul de azi: Neil Young - "Harvest Moon"

--------------------------------------------------------------------------
Pictor: Jose Ferraz de Almeida Junior
Titlul:Fată cu o carte
Titlul original: Maud Coats
Data: 1899
Stilul: Academism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se găseşte: Colecţie privată

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu