joi, 12 octombrie 2017

Marianne North - The South African Doornboom and Fingo Huts -Toto: Africa

Africa

Aud tobele bătând în seara asta,
Dar ea aude doar şoaptele unei conversaţii tihnite,
Ea vine cu zborul de la 12:30,
Aripile în lumina lunii reflectă stelele ce mă ghidează spre salvare,
Am oprit un bătrân pe drum,
Sperând să găsesc un nişte cuvinte demult uitate sau melodii antice,
El s-a întors spre mine, de parcă vroia să zică : "Grăbeşte-te, băiatule, te aşteaptă, acolo."


E nevoie de multe lucruri pentru a mă târâ departe de tine,
Nu e nimic ce o sută de bărbaţi ba chiar mai mulţi ar putea face vreodată,
Binecuvântez ploile din Africa,
Va dura ceva timp să facem lucrurile ce niciodată nu le-am făcut.

Câinii sălbatici urlă în noapte,
În timp ce devin tot mai nerăbdători pentru ceva companie singuratică
Ştiu că trebuie să fac ceea ce e corect,
La fel de cert cum Kilimanjaro se ridică ca Olimpul deasupra lui Serangetti,
Caut să tămăduiesc ce se află adânc înăuntru, speriat de ceea ce am devenit


Grăbeşte-te, băiatule, ea te aşteaptă acolo.

E nevoie de multe lucruri pentru a mă târâ departe de tine,
Nu e nimic ce o sută de bărbaţi ba chiar mai mulţi ar putea face vreodată,
Binecuvântez ploile din Africa, am trimis nişte ploi acolo, în Africa,
Binecuvântez ploile din Africa, am trimis nişte ploi acolo, în Africa,
Binecuvântez ploile din Africa
Va dura ceva timp să facem lucrurile ce niciodată nu le-am făcut.

Artist: Toto
Cântec: Africa

 


------------------------------------------------------------------------------------ -

Pictor: Marianne North
Titlul: The South African Doornboom and Fingo Huts
Titlul original: The South African Doornboom and Fingo Huts
Data: 1882
Stilul: Impresionism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu