luni, 11 decembrie 2017

Franţa şi-a luat adio de la cel mai mare star rock al său, Johnny Hallyday

Franţa şi-a luat adio de la cel mai mare star rock al său, Johnny Hallyday

Îți promit

Îți promit sarea sărutului gurii mele.
Îți promit mierea pe mâna mea care te atinge
Îți promit cerul deasupra canapelei tale,
flori și dantelă pentru ca nopțile tale să fie dulci

Îți promit cheia secretelor sufletului meu.
Îți promit viaţa râsetelor mele la lacrimile mele.
Îți promit focul în locul armelor
niciodată „adio” nimic decât „ la revedere”

Eu cred în ea ca în Pământ,
Eu cred în ea ca în Soare.
Eu cred în ea ca un copil
cum se poate crede în cer.
Eu cred ca in pielea ta,
la brațele tale care mă îmbrățișează.
Îți promit o poveste diferită de altele
Am atâta nevoie să o cred din nou.

Îți promit zile întregi albastre ca venele tale.
Îți promit nopți roșii ca visele tale,
orele incandescente și minutele albe,
secunde insensibile la ritmul șoldurilor tale

Îți promit braţele mele să îți poarte temerile.
Îți promit mâinile mele ca tu să le săruți.
Îți promit ochii mei dacă nu mai poți vedea.
Promit să fiu fericit dacă tu nu mai ai nicio speranță

Eu cred în ea ca în Pământ,
Eu cred în ea ca în Soare.
Eu cred în ea ca un copil
cum se poate crede în cer.
Eu cred ca in pielea ta,
la brațele tale care mă îmbrățișează.
Îți promit o poveste diferită de altele
Dacă tu mă ajuţi să o cred din nou.

Și chiar dacă nu este adevărat,
dacă ți s-a făcut prea mult.
Dacă cuvintele sunt uzate,
precum creta care scrie
Ies scântei prin frecarea pietricelelor.
Poate cu timpul obligaţi să o credem,
se poate doar încerca ca să vedem.

Și chiar dacă nu este adevărat,
chiar dacă eu mint.
Dacă cuvintele sunt uzate,
uşoare ca vântul,
și chiar dacă povestea noastră se termină dimineața.
Îți promit un moment fierbinte și dulce,
nu toată viața dar câteva ore.

Îți promit sarea sărutului gurii mele.
Îți promit mierea pe mâna mea care te atinge
Îți promit cerul deasupra canapelei tale,
flori și dantelă pentru ca nopțile tale să fie dulci...

Artist: Johnny Hallyday
Album: Gang (1986)
Cântec: Je te promets


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu