marți, 9 ianuarie 2018

Fabrizio Cassetta - Bob Dylan si Joan Baez

AZI INTERMEZZO MUZICAL CU JOAN BAEZ

Nu-s eu, dragă

Du-te de la fereastra mea,
Pleacă la viteza aleasă de tine,
Nu eu sunt cea pe care o vrei, dragă,
Nu eu sunt cea de care ai nevoie.

Zici că tu cauţi pe cineva
Niciodată slabă, dar mereu puternică,
Pentru a te ocroti şi a te apăra
Indiferent dacă ai dreptate sau nu,
Cineva care să deschidă fiece uşă.

Dar nu-s eu, dragă,
Nu, nu, nu, cu siguranţă nu-s eu, dragă,
Nu eu sunt cea pe care-o cauţi, dragă.

Îndepărtează-te uşor de lângă pervaz, dragă,
Mişcă-te uşor pe pâmânt,
Nu eu sunt cea pe care-o vrei, dragă,
Eu doar te voi dezamăgi.

Zici că tu cauţi pe cineva
Care va promite că nu va pleca,
Cineva care să închidă ochii pentru tine,
Cineva care să-şi închidă inima,
Cineva care să moară pentru tine şi mai mult.

Dar tot nu sunt eu aceea, dragă,
Nu, nu, nu, cu siguranţă nu-s eu, dragă,
Nu eu sunt cea pe care-o cauţi, dragă.

Du-te să te faci una cu noaptea, dragă,
Aici, totul înlăuntru e de piatră,
Ei bine, nu-i nimic aici care să se mişte
Şi oricum nu sunt singură.

Zici că tu cauţi pe cineva
Care să te ridice de fiecare dată când cazi,
Cineva care să culeagă flori mereu
Şi care să vină de fiecare dată când suni,
O iubită pentru o viaţă şi mai mult.

Dar tot nu sunt eu aceea, dragă,
Nu, nu, nu, cu siguranţă nu-s eu, dragă,
Nu eu sunt cea pe care-o cauţi, dragă.

Artist: Joan Baez (Joan Chandos Báez)
Cântec: It Ain't Me, Babe

 



-----------------------------------------------------------------------------------------
Joan Chandos Baez (n. 9 ianuarie, 1941 în Staten Island, New York) este o cântăreaţă americană de origine mexicană, foarte cunoscută datorită vocii sale foarte individuale. Este deseori numită "conştiinţa şi vocea anilor '60". Multe cântece au o tematică socială.
Este cunoscută în special pentru hitul "Diamonds and Rust" şi pentru numeroasele preluări cum ar fi "There but for Fortune" al lui Phil Ochs şi "The Night They Drove Old Dixie Down" al trupei The Band. Într-o măsură mai mică, lumea o cunoaşte pentru "Farewell, Angelina" şi "Love Is Just a Four-Letter Word". În 1969 ia parte la festivalul Woodstock alături de artişti ca Jimi Hendrix, Santana, Jefferson Airplane unde cântă trei cântece, Sweet Sir Galahad, Joe Hill şi We Shall Overcome, acest ultim cântec fiind un imn al mişcării pentru drepturile civile ale negrilor din Statele Unite ale Americii.
Rămâne de asemenea cunoscută pentru relaţia sa cu Bob Dylan şi pentru marea sa pasiune pentru activism, în special în domeniile nonviolenţei, al drepturilor civile şi ale omului iar, mai recent, este cunoscută pentru acţiunile sale ecologice.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Fabrizio Cassetta
Titlul: Bob Dylan si Joan Baez
Mod de realizare: Acuarela

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu