joi, 18 ianuarie 2018

GOLETA SPERANŢA A RĂMAS FĂRĂ CĂPITANUL ANTON LUPAN ION BESOIU

GOLETA SPERANŢA A RĂMAS FĂRĂ CĂPITANUL ANTON LUPAN
ION BESOIU (85 ani) (18 ianuarie 2017)

ÎNCHINARE

Mi-ai făcut să-mi crească frunze tinere
Iar şi iar pe crengile-mi uimite.
Har mi-ai fost, vărsând fără reţinere
Apele luminii nenumite.
Evul nostru fără capăt iată-l,
Liberat ecoul ni-l trimite;
Arde-n tine iară, arde-n Tatăl.

de Nicu Caranica

 


--------------------------------------------------------------------------

Ion Besoiu: "Știu foarte multe poezii, pentru că orașul te predispune la aceasta. În tinerețea noastră, știam poezii pe care le spuneam fetelor. Cuceream fetele cu poezie, nu cu euro și cu Mercedes"

Ion Besoiu, actor: "Am regretul ca nu mai traiesc inca vreo 25 de ani asta e tot si am pareri de rau ca am pierdut pe foarte multi oameni dragi, nu stiu daca i-am pierdut poate ca acolo unde sunt ei acum e mai bine."

Ion Besoiu, marele actor care a murit la 18 ianuarie 2017, s-a îndrăgostit de oraşul Constanţa în timpul fimărilor la îndrăgitul serial „Toate pânzele sus“.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu