marți, 16 ianuarie 2018

Seymour Joseph Guy - La opera

AZI INTERMEZZO CROMATIC IN SPIRIT VICTORIAN CU SEYMOUR GUY

Tu nu mă auzi

Tu nu mă auzi,
Nu auzi acum
Nici tăcerea mea,
Nici bunătatea mea,
Nici cuvintele care mi-au sărit de pe limbă.
Eu voi transmite pentru tine
De pe o planetă necunoscută,
Iar undele interplanetare,
Credincioase, au să-nregistreze totul:
Chiar şi ceţurile şi furtunile
Cele fără de griji şi socoată
Se vor potoli înţelepte
Şi vor amuţi.
În uşa ta va bate un ciob de cometă
Şi va aduce o veste scrisă cu litere stelare,
Dar tu nimic, nimic nu vei înţelege,
La fel ca acum.

de MARO MARKARIAN
 



-----------------------------------------------------------------------------
Pictor: Seymour Joseph Guy
Titlu: La opera
Titlul original: At the Opera
Data:
Stilul:
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:

Seymour Joseph Guy (16 ianuarie 1824 – 10 decembrie 1910), pictor american, nascut in Marea Britanie, cunoscut pentru portretele si scenele de gen, in spirit victorian.
S-a nascut si a crescut in Anglia, unde si-a inceput pregatirea artistica, inainte de a emigra in 1854 in America, unde s-a stabilit la New York. A avut un atelier in Tenth Street Studio Building, fiind vecin cu John George Brown, care avea sa il influenteze.
Tema sa preferata au fost scenele de interior, avand ca personaje copii, fiind compozitii elegante, atent finisate, artistul acordand un spatiu important jocurilor de lumini si umbre.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu