luni, 5 februarie 2018

Jean-Étienne Liotard - Lady Ann Somerset, Countess of Northampton


Ce mare noroc

Ce mare noroc ca tu m-ai vazut
Ca m-ai indragit
Si m-ai invatat sa ma vad frumoasa si buna
Acum ma vad prin ochii tai
Si-mi place sa fiu cu mine
Pentru ca tie iti place .
Ce mare noroc
Ca atunci cand dau de greu
Si mi se pare ca ar trebui sa fac mai mult
Tu imi spui ca ma descurc grozav,
Si-atunci ma simt si eu mai bine cu mine
Pentru ca tu esti bine cu mine.
Ce mare noroc ca tu ma placi
si ma incurajezi si ma ierti
Ce mare noroc
Ca eu te iubesc
Si te-as iubi si daca intr-o zi
Nu ai mai fi incantat de mine
Doar ca ...in ziua aceea,
pe mine mi-ar fi greu sa ma iubesc.
Ce mare noroc Ca te am pe tine
Ca sa ma redai pe mine mie.

de Calinici Simona Mirela

 

            Fotografia postată de Ciobotaru Adrian.
-----------------------------------------------------------------------

Pictor: Jean-Étienne Liotard
Titlul: Lady Ann Somerset, Countess of Northampton
Titlul original: Lady Ann Somerset, Countess of Northampton
Data:sec 18
Mod de realizare: pastel on vellum
Stilul:
Dimensiunea: 60.7 × 45.7 cm (23.9 × 18 in)
Unde se gaseste: 60.7 × 45.7 cm (23.9 × 18 in)

Date despre pictor:

Jean-Étienne Liotard (22 decembrie 1702 – 12 iunie 1789) a fost un pictor elvetian-francez, cunoscator si comerciant de arta. Liotard s-a nascut in Geneva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu