luni, 15 martie 2021

Giovanni Morassutti - Seelife

 

Cine m-a ucis
 
Sunt deja un om mort – şi-asta pentru că
nu mi-am mestecat conştiincios hrana
şi-am băut mult prea mult whiskey şi rom, votcă şi gin,
bere şi urină mexicană îmbuteliate; beau câte-un galon,
calde şi mirositoare, şi-apoi le reciclez în sucul meu matinal,
înainte de-a mă aşeza să răhăţesc cărămizi fierbinţi de sushi
şi alge marine nedegerate-n în oala de porţelan a morţii,
acolo unde picăturile de sânge nu mint
şi vaporii de urină-s martorii bolilor fiecăruia.
 
Sunt deja un om mort,
doar ziua morţii rămâne singurul semn de întrebare....
De-aia nu mă aştept deloc să fiu acuzat de propria mea asasinare
 
de Ted Sheridan
(traducere Petru Dimofte)
 

 
--------------------------------------------------------------------------------------- -
Pictor: Giovanni Morassutti
Titlul: Seelife
Titlul original: Seelife
Data:
Stilul:
Mod de realizare: acuarela
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Giovanni Morassutti ( 15 martie 1980 - ) pictor italian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu