duminică, 4 aprilie 2021

Pierre-Paul Prud’hon - The Man in the Riding Habit

 Eu, eu, eu

Eu am dinti, eu am încaltari,
eu am mâini, bani putini, dar destule tigari,
eu am o harta a tramvaielor,
prieteni în toata Europa si-n America,
eu n-am casa, dar cine vrea o casa...
Însa eu am cheile caselor de dinainte,
în toate casele prin care trec sunt carti de-ale mele,
eu am kilometri de strazi în pielea picioarelor,
eu am milioane de oameni în ochi,
eu am mii de lucruri la care sa ma gândesc,
ma doare capul de-atâta gândit. Eu am
unghiile murdare.

Cineva pune întrebarea

de Remco Wouter Campert 



------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Pierre-Paul Prud’hon
Titlul:
Titlul original: The Man in the Riding Habit
Data: 1791
Stilul: neoclasicism
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea: 115 x 89 cm
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Pierre-Paul Prud’hon (4 aprilie 1758 – 16 februarie 1823), pictor si desenator francez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu