marți, 11 mai 2021

Alfred Émile Léopold Stevens - The Baroness von Munchhausen

 Întrebări făr’ de răspuns

"Joi... vineri... sâmbătă...
Zilele mele se fac firimituri...
Existenţa mea: până când torci
Pe războiul de ţesut întunecat
Al grijilor firele negre ale vieţii mele?
Nici nu e important, ce arată
Cât îmi promite clepsidra vieţii mele
Întrebarea: dacă a fost?
– pe marginea drumului un fir de floare
– o piatră măruntă lucitoare sub picioare
– mâna unei fete mângâietoare
– o buză lină, fierbinte, şoptitoare
– un glas... o melodie... un suspin lung...
Sau orice
Pentru care te-ai oprit
câte un minut..."

de Kenyeres Pál 




----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Alfred Émile Léopold Stevens
Titlul:
Titlul original:
The Baroness von Munchhausen

Data :
Stilul: Romantism
Mod de realizare: Ulei pe panză
Dimensiunea: 21 x 15.9 cm
Unde se gaseste: colectie privata

Date despre pictor:
Alfred Émile Léopold Stevens(11 mai 1823 – 24 august 1906) a fost un pictor belgian.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu