marți, 11 mai 2021

Salvador Dali - Gala's Foot (left panel)

 Cerul in \"Viata secreta a lui Salvador Dali\"

"Cerul, iata ce sufletul meu insetat de absolut a cautat toata viata mea care a putut sa para unora confuza si, intr-un cuvant, parfumata cu pucioasa diavolului. Cerul! Vai de cel ce nu va intelege asta. Cand am vazut pentru prima oara subsuoara epialata a unei femei, am cautat cerul; cand am scociorat cu carja mea gramada descompusa si colcaitoare de viermi din ariciul meu mort, am cautat Cerul.
Si ce este Cerul? Gala este deja realitate!
Cerul nu se afla nici sus, nici jos, nici la dreapta, nici la stanga, Cerul este exact in centrul pieptului omului care are Credinta. "

de de Salvador Dali




----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Salvador Dali
Titlul : Gala's Foot (left panel)
Titlul original: Gala's Foot (left panel)
Data: 19
Stilul: Realism
Mod de realizare: Ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se găseşte:

Date despre pictor:
Salvador Dalí, numele la naștere, Salvador Domingo Felipe Jacinto Dalí Domenech, (n. 11 mai 1904 - d. 23 ianuarie 1989) a fost un pictor spaniol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu