miercuri, 19 mai 2021

Claude Vignon - Moartea lui Seneca

 Seneca

"La apusul soarelui, mi s-a spus,
Trebuie să-mi tai venele.
Acum e abia prânzul,
Mai am de trăit câteva ore bune.

Ce să fac,
Să-i mai scriu lui Lucillius?
Nu mai am chef.
Să mă duc la circ?
Nu-mi mai trebuie nici circ nici pâine.
Să prevăd destinul filozofiei?

A mai trecut o oră,
Au mai rămas încă patru,
Apa clocotește în baie,
Casc și mă uit pe fereastră,
Privesc după soare care nu mai apune
Și mă plictisesc îngrozitor."

de de Marin Sorescu




-------------------------------------------------------------------------------------
Pictor:Claude Vignon
Titlul:
Titlul original: The Death of Seneca
Data :
Stilul: Baroc
Mod de realizare: ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Claude Vignon (19 mai 1593 – 10 mai 1670) a fost un pictor si gravor de frunte din Franta

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu