miercuri, 19 mai 2021

Ion Țuculescu - Portret de femeie

 prin vene suc de rodii

"doamne uneori am impresia că în loc de sânge
îmi curge prin vene suc de rodii
şi ţie doamne îţi plac rodiile

te urmăream aseară prin biblii
pasionată
cu sufletul
dar tu ai văzut în mine un detectiv de temut
eu m-am supărat mi-am luat perna

am dormit în mansardă
cu luna tremurându-mi de frig pe buze

şi m-am trezit înspre dimineaţă cu tine
lunecându-mi în trup
ca între ramele perfecte ale unei icoane

acum
unde vrei să mergem doamne"

de Silvia Caloianu



-------------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Ion Țuculescu
Titlul:
Titlul original: Portret de femeie
Data :
Stilul:
Mod de realizare:
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Ion Țuculescu (n. 19 mai 1910, Craiova – d. 27 iulie 1962, București), personalitate complexă, biolog și medic, s-a făcut cunoscut însă mai ales ca pictor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu