luni, 17 mai 2021

Esther Newport - Old Nun (Contentment)

 În numele cui?

"În numele cui îmi încep oare ziua?

în numele meu și de una singură am deschis ochii?

o clipă de confuzie, acum risipită; înțeleg că e vorba de mine, că se întâmplă în numele meu

sigură că nu mai e nimic de ales, sar din mers în rolul principal

și îmi zic că din pură întâmplare am fost adăugată cu cea mai mare precizie timpului prezent

și uite că mă ridic din pat în numele meu, să-mi înfrunt ziua, să-i trag un șut în fund înspre amiază, să o târăsc către seară, să o port pe brațe în noapte

încă câteva duble și mergem acasă Miruna"

de Georgiana Sabău



------------------------------------------------------------------------
Pictor: Esther Newport
Titlul:
Titlul original: Old Nun (Contentment)
Data :
Stilul:post- impresionism
Mod de realizare: Ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Esther Newport ( 17 mai 1901 - 9 iulie 1986) pictor american

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu