marți, 4 mai 2021

Joseph Farquharson - Mrs Farquharson of Finzean

 Ultima ploaie

"Azi m-am trezit râzând în hohote.
Aseară mi-a fugit câinele spre strada întunecată.
Îi e mai bine așa.
Fugea fără a se uita măcar o dată-n spate, fugea fără milă, ștergându-se în beznă.
Mi-am iubit câinele așa cum am știut eu: îi periam blana în fiecare dimineață, după-masă și seară, repetat, până n-am mai știut de mine.
De aceea recunosc, îmi e mai bine așa.
Florile sunt ofilite, cerul e înnegrit de nori, vântul dărâmă orice speranță.
Azi câinele meu nu se mai grăbește, l-a satisfăcut așa puternic libertatea încât a murit de fericire.
M-am trezit râzând în hohote. De plâns am plâns suficient.
E timpul să aprindem o lumânare."

de Paula 



----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Joseph Farquharson
Titlul: Mrs Farquharson of Finzean
Titlul original: Mrs Farquharson of Finzean
Data : 1871
Stilul: Realism
Mod de realizare: Ulei pe panza
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Joseph Farquharson (4 mai 1846 - 15 aprilie 1935) a fost pictor scoțian, pictand mai ales peisaje .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu