marți, 4 mai 2021

Wojciech Weiss - Portretul lui Ignacy Pienkowski

 Ispita

"Poate-am trăit viața respirând,
zi după zi,
aromele unor zori nu ai mei.
Mă asuprește ispita
disperării:
eu și viața mea,
nicicând nu ne-am întâlnit. Însă pe urmă gândesc:
acești zori cineva i-a trimis;
acești zori cineva
trebuie să-i primească."

de Paolo Valesio



---------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Wojciech Weiss
Titlul: Portrait of Ignacy Pienkowski
Titlul original: Portrait of Ignacy Pienkowski
Data : 1923
Stilul: Expresionism
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:
Date despre pictor:
Wojciech Weiss (n. 4 mai 1875– d. 7 December 1950) a fost un pictor și desenator polonez care a făcut parte din mișcarea Tânăra Polonie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu