sâmbătă, 24 iulie 2021

Alphonse Maria Mucha - Autoportret

 

“Simt că numai umbra mă mai poate lumina”
Miguel Hernández
"În ziua aceasta îmi întreb lumea
Tot sîngele carnea fricii,
Împreună cu mine sub cer totul e durere;
Omul mi se rupe de întrebări
Şi agonizează în sufletul meu fără încetare

La ora asta mă doare tăcerea
O notă atît de nocturnă atît de adîncă e
Caderea fără sfîrşit a omului în deznădejde;
Azi iubirea mi se mistuie în palme
Şi în măruntaie îmi creşte gheaţă

În noaptea asta caut ziua
Cu privirea încremenită de spaimă
Vîntul îmi mătură gura de lut
Toată durerea e îngropată în aşternutul meu

Şi oasele îmi sunt fărîmate.

În această lume îmi întreb lumea
Sunt o rană amară care nu-şi închide mîhnirea
E prea greu de luat pîinea şi prea acru vinul
Ard gol în necazul meu plîngînd
Pentru ziua asta distrusă pe care nu o înţeleg."

de Ruben Vedovaldi
 

 
----------------------------------------------------------------------------------
Pictor:Alphonse Maria Mucha
Titlul: Autoportret
Titlul original:
Data:
Stilul:
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Alphonse Maria Mucha (24 iulie 1860 – 14 iulie 1939) a fost un pictor si decorator ceh.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu