sâmbătă, 24 iulie 2021

Vladimir Lukich Borovikovsky - F. A. Borovsky

 

Unde îmi este spiritul?

"Aş putea să mă amuz mult
dar am fost foarte ocupat
să-mi eliberez spiritul
Nu cred
că ar putea cădea prea departe.
L-ar recupera o
persoană
CINSTITĂ
şi mi-l va înapoia.
De multă vreme e închis în această colivie
şi puţin aer
nu poate decât să-i facă bine
şi puţină libertate
îl va face sănătos
şi puţină fericire
îl va face straniu
şi puţină furie
îl va face aspru
şi puţină iubire
îl va face bun
şi puţin din voi
îl va face"

de Gaetano Longo
 

 
----------------------------------------------------------------------------------
Pictor: Vladimir Lukich Borovikovsky
Titlul: F. A. Borovsky
Titlul original : F. A. Borovsky
Data:
Stilul: Rococo
Mod de realizare: ulei pe pânză
Dimensiunea:
Unde se gaseste:

Date despre pictor:
Vladimir Lukich Borovikovsky ( 24 iulie 1757 – 6 aprilie 1825) a fost un pictor de origine ucrainiană

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu